dissabte, 3 de febrer del 2018

AJUDA, AJUDA!!!

Hola nois i noies!!!!

Tinc un problema molt greu i necessito la vostra ajuda!!! Em podeu ajudar?

No recordo el meu nom... no sé què em passa però sóc incapaç de recordar-lo... l'altre dia jugant vaig caure i després del cop... no recordo res. 

Com creieu que em dic o em podria dir? Si em voleu ajudar envieu un missatge a aquest blog i expliqueu-me com em podria dir i per què.

Segur que entre tots i totes em trobareu un nom ben bonic!!!

Espero els vostres missatges!




2 comentaris:

  1. No pateixis! Hem fet una llista amb una pila de noms : banyetes, dimoniet, geofoc, diablot, geobanyes, diablet... i molts més. Ara farem una votació entre tota la classe i escollirem el que més ens agradi. Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Hola!
    Moltes gràcies!!! que bé!!!! M'agraden molt tots aquests noms!!! Ho heu fet molt bé.

    Us faig una proposta. Què us sembla si mirem quins noms proposen les altres escoles i en triem un de ben bonic entre tots?

    Us sembla bé?

    ResponElimina