dilluns, 2 d’abril del 2018

Respostes a l'entrevista!

Hola noies i nois del Vedruna Sant Elies!!!!

M'ha fet molta il·lusió rebre el vostre missatge!!!! A mi m'agrada parlar molt... així que us puc explicar moltes coses!!!

Jo vaig néixer en un petit poble amagat dels Pirineus, un poblet amagat entre muntanyes.

La meva escola era l'escola "Les Fades" i m'ho passava molt bé jugant amb tots els meus amics! Jugàvem a moltes coses! A fet i amagar, també a futbol (sóc un gran porter!), a bàsquet, a fer curses! Fèiem de tot! Com que visc a la muntanya el meu esport preferit és l'esquí! Però també m'agrada molt jugar a bàsquet.  A la vostra ciutat a què us agrada jugar? Quin és l'esport més popular?

Al Pirineu fa molt de fred... per això el meu menjar preferit és la sopa! I el vostre? Quin és el menjar típic de la vostra vila?

Els meus pares són com jo però mooooolt més grans!!! El meu pare té unes banyes molt i molt grans i la meva mare té una cua molt llarga. El meu par és molt vermell i la meva mare és molt taronja i jo... sóc una barreja de tots dos.

Com us podeu imaginar jo tinc dos colors preferits: el vermell i el taronja i el meu número preferit és el 8 (no sé perquè però m'agrada molt!).

Quan tinc temps lliure el que més m'agrada és llegir! Passo molta estona llegint, m'encanta!!!! I a vosaltres? Us agrada llegir? Quin és el vostre llibre preferit? Lat tele... no m'agrada gaire i no miro la tele preferixo passejar per la muntanya, anar a jugar amb els amics... 

Com que m'agrada molt esquiar la meva estació preferida és l'hivern perquè allà on visc neva molt! És molt bonic!!!

I què m'expliqueu vosaltres? I els nois i noies del Pompeu Fabra i el Sant Andreu? Què em podeu explicar?

Signat: Banyetes



Aquesta foto és de casa meva!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada