divendres, 15 de juny del 2018

Ens acomiadem!

Hola nois i noies del Col·legi Pompeu Fabra, Sant Elies i Sant Andreu!

Us escric una mica trist perquè això ja s'acaba! Fa 6 mesos que vam començar a treballar i ens coneixem i des de llavors han passat un munt de coses: m'heu posat nom, he conegut les vostres ciutats, he descobert com celebreu les vostres festes majors, us he explicat una mica la meva vida... i moltes coses més!

M'ho he passat molt bé amb tots vosaltres i vull felicitar-vos per la feina ben feta! I també felicitar als vostres professors i professores perquè ho han fet molt i molt bé!!! Enhorabona a tots i totes!!!

Espero que hagi estat una bona experiència i em recordeu amb la mateixa il·lusió que jo ho faré!

Una abraçada enoooooorme!!!!

Banyetes




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada